Bloggtorka!

Jag har haft bloggtorka nu i påsk, har inte läst mycket bloggar heller och inte har jag själv bloggat! Har inte haft någon inspiration, krafterna försvann här i veckan när allt var så jobbigt...

Men jag tänkte ladda upp lite bilder här nu så det blir lite uppiggande :)

Varmt har vi haft och snön har börjat smälta på baksida, skönt så :) Jag var ivrig i fredags och hjälpte snön lite på traven och det syns :)

Tindra har varit lite bättre nu de senaste två dagarna, men jisses så hon bajsar, igår kom tre stora lass, undrar om det inte är tänderna som bråkar med henne, men än har ingen dykt upp! Igår var vi till Kronoby och hälsade på hos min mamma och pappa och firade min ena bror som fyller i nästa vecka :)
Tindra var lite just uppe i varv när vi kom hem, hon skulle absolut inte sova, inte skillnad vad, hon låg och pratade och skrattade i sängen och blåste bubblor mellan varven, så nattningen tog över 2 timmar igår! Tokunge! :)

Nåja nu ska jag ladda lite bilder hit :)

Kommentarer
Postat av: teddy

Hej hej i stugan.

Vilka underbara bilder på er och lilla Tindra. Hon är ju helt bedårande. Gullunge.

Så bra att hon mår lite bättre - kan ju vara tänder också som är på g. Våran kliar sig en massa i gommen...



Hoppas påsken varit fin hos er.

Trevlig onsdag.

kram ifrån oss

2011-04-27 @ 08:43:27
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0