Tråkdag

Dagen blev minst sagt en tråkdag, jag är helt slut, har inte orkat göra någonting... Kroppen e så trött så den håller på att gå i bitar!

Var just ut på en mini promenad i 1km/h takt ungefär, men jag blev inte alls piggare av den heller...
Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare, eller så är det helt enkelt en av de tröttare dagarna idag, så det är väl bara att slappa på soffan hela kvällen då :)

En vän är kanske på väg hit om en stund, skoj :)

Men sen är det nog soffläge och tv-tittande som gäller!


Kommentarer
Postat av: Malin

Farligt det där om man bara går hemma, då blir dagarna trista och seeeega. I bland måste man ju vila men jag brukar strosa runt i affärer lite, det brukar jag bli lite piggare av.

Kram

2010-09-28 @ 18:15:16
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 26

Slappiskväll i soffan låter underbart! En sån satsar jag också på tror jag ;)

2010-09-28 @ 18:32:49
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0