Kalasdags

Dagen kommer att tillbringas till största delen på kalas, det är ingen mindre än svärfar och blivande farfars 60 års kalas som vi ska fira idag...:)

Kommer bli en lång dag och vi ska se om jag åker hem emellan och vilar eller om jag orkar vara någonstans och bara vara mellan varven.. det återstår att se..

Så det kan hända det är lite dött här idag, men får ta igen mig imorgon då istället :) Har ju all tid i världen att blogga nu när jag är "ledig"!

Tror ni jag annars fick sova något nu på morgonen när man för en gångs skull skulle ha fått sova utan att mannens klocka ringer, nej då är det ju alltid så att man vaknar halv 8 :S

Nu ska jag se om det finns några bloggar att läsa!

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Malin

God morgon!

Hoppas du får det trevligt på kalaset =)

själv ska jag åka med min svägerska och shoppa!!

Kram

2010-09-18 @ 09:57:39
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0