Julklappar

Jo, jag vet det är bara slutet av september och jag nämner ordet julklappar...
stryk skulle jag ha :P

Men det är bara fakta, vi skulle verkligen behöva ta tag i julklapparna, vi har en liten som är beräknad till den 3.12 och ifall hon kommer ut före eller efter spelar ingen roll, det är detsamma ändå, vi kommer inte ha tid att köpa julklappar då...

I november kommer jag knappast att orka med det, har nog säkert annat att ställa och förbereda... och efter hemkomsten från BB kommer vi nu inte att åka till många ställen på ett bra tag...

Så detta julklappsprojektet är en sak jag skulle behöva ta tag i och fundera vad vi ska köpa åt vem och allt sådant...
Men det är inte så lätt att fundera på julklappar denna tid på året, det hör liksom inte hit på något sätt!

Ni andra som har bf här nära mig, hur har ni tänkt?
Eller har ni julklapparna klara redan? :)



Bild från google

Kommentarer
Postat av: Becca-I väntans tider

Jag brukar alltid vara ute i jätte god tid när det gäller julklappar. Jag hatar julstressen! Och du som ska ha en liten bebis i de tiderna förstår jag mer än väl att man inte vill bege sig ut.



Jag brukar skriva ner vad jag vill ge alla. Sen kan man som tur är beställa vissa saker på nätet så det brukar jag göra i början av november. Sakerna jag måste köpa i butikerna brukar jag inhandla i oktober. Sen kan alla flänga runder hur mkt de vill ;) Jätte skönt!



Lycka till. Kramar

2010-09-26 @ 22:37:50
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Jag vet faktiskt hur vi ska göra. Även om ja ska ha i början på Nov så vill ja inte dra med mig lillebror ut i julhandeln me all stress =/ Får nog skriva en lista o skicka ut gubben

2010-09-26 @ 23:42:04
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: em

Som tur är så köper inte vi så många julklappar! Det blir ganska enkelt att fixa. Jag satsar på foto-klappar iår tror jag. Mina föräldrar får en förstoring av oss från bröllopet... och en fotobok som jag fixar ihop via nätet. Försöker nog nätshoppa det mesta!

2010-09-27 @ 08:20:44
URL: http://ettansblogg.blogspot.com
Postat av: teddy

Tackra tackar...



Ufff julklappar :( ush jag vill inte heller tänka på detta. Tycker inte alls om det. Försöker undvika det så gott det går. Mannen får ta hand om denna onödiga uppgift - som tur är så har vi ju en ursäkt i år när det kanske inte blir så perfekt.



Önskar dig en fin start på veckan.

kramis

2010-09-27 @ 12:04:00
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Hahah jösses krösa maja, ja "stryk" skulle du ha ;) julklappar nu! Fast iof, jag funderar ju på julgardiner så jag sätter mig ned bredvid dig för att vänta på min tur ^^

2010-09-27 @ 12:51:47
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: Elinor

Oh vi beställer allt på nätet och det vi inte kan beställa där, det får maken inhandla. Jag ger mig inte ut i julhandeln med en nyföding! Coolstuff.se är en guldgruva med massa roliga julklappar till stora som små, hett tips! Kram

2010-09-27 @ 19:19:51
URL: http://redishfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0