Fredag

Då var det fredag igen, går också in i ny vecka, men info om det kommer senare idag :)
Mannen åkte iväg till jobbet och jag trodde jag skulle vara så lycklig lottad att jag skulle få sova vidare en stund... men ni kan ju gissa hur mycket höfterna började värka, så det var bara att bita ihop och stiga upp....

Ska alldeles strax börja ställa mig iväg mot stan, ska åka via jobbet och prata med chefen och visa lite åt mina arbetskamrater som blev på hälft, sen ska jag en sväng till posten efter ett paket och så tänkte jag om jag skulle åka och köpa stoppning till min andra sak som jag ska sy :)

Måste ju få något att göra när jag är hemma, som om det inte ändå finns att göra, men något roligt mellan varven!

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: teddy

Hejsan tjejen.

Ja här finns verkligen jätte många barnvagnsmodeller och vi fastnade för den som nu är köpt :)

Ush för ont i höfterna. Får du det nattetid?

Hoppas du mår lite bättre idag.

Vila dig ordentligt.

kramis

2010-09-03 @ 08:34:58
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Lycka till med chefen :-) Kommer gå jättebra!



Idag är de studier och återigen studier, sen ska de förberedas för fredagsmys här hemma :D

2010-09-03 @ 10:56:46
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0