Kan inte begripa!

Att vi snart blir föräldrar, det går liksom inte in...

Om 38 dagar har vi BF, så låt oss säga att det är max 54 dagar tills vi får se vår lilla skatt...
Alltså det är max ca 7 helger till, sen är vi föräldrar!!!!!!!!

Det är helt otroligt, det är ju snart, det är himla snart vi blir föräldar och får hålla i vårt lilla mirakel och skatt, som vi har längtat och som vi längtar efter den dagen...

Men jag ska inte sticka under stol med, vi är skit nervösa, en massa tankar snurrar i huvudet och man är allmänt orolig och fundersam...

Tror att alla funderar och är nervösa inför att bli föräldrar och allt vad det innebär, men konstigt vore det ju annars, jag menar nu har det bara varit vi i en massa år och helt plötsligt ska vi bli en till :)
Men det är så det ska vara :)


Kommentarer
Postat av: em

Det är läskigt och nervöst men så himla härligt samtidigt! :)

2010-10-26 @ 14:59:35
URL: http://ettansblogg.blogspot.com
Postat av: teddy

Hejsan vännen.

Oron kommer nog alltid vara svår att släppa och svårare mär de små är här. Förstår att det är svårt att begripa att de kommer till oss inom några veckor.

Inte alls långt kvar ju.

LÄngtar så man går sönder.

Rolig tävling-

ska kika in och titta.

kram på dig

2010-10-26 @ 15:41:24
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Ja, jag vet inte heller varför det är känsligt. Men så fort jag skrivit något om det, och även när andra bloggare gjort det så bombas man ofta med kommentarer som går ut på att om man är rädd för att föda varför ens skaffa barn? Så därför tänker jag hålla ganska låg profil om detta på bloggen så jag inte riktigt orkar med sådana åsikter just i detta ämne!



Förstår att ni börjar bli lite oroliga, men det hör nog till tror jag. När bebis väl är här kommer nog allt flyta på av sig själv!

Det är verkligen nära nu för er, sju helger är ju ingenting!



Kram!

2010-10-26 @ 17:26:47
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Kevin

Såklart alla funderar och är nervösa! Att bli förälder är det största av allt här i livet!! :-)



Veckorna bara rusar fram så snart har ni er lilla knodd hos er också!



Hoppas ni mår väl!

kramen!

2010-10-27 @ 10:47:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0