1 november

Jag kan inte riktigt förstå det här med att det är 1 november, kan jag säga redan?
Vart har tiden tagit vägen, 1 november idag?
När jag blev gravid tyckte man att det är ju en hel evighet till november månad, men här är vi nu och det är ca 1 månad till beräknad födelse...

Dock hoppas jag och jag tror också att vårt barn kommer till världen i november månad, har hela tiden haft en känsla av att över tiden går jag inte... men vi ska se vi ska se...

Det skulle ju inte heller förvåna mig om vi skulle gå över tiden 2 veckor, bara för att!

Men den som lever får se, men vi tror lillan kommer i november :)

Denna månad får vi även börja ställa till lite inför julen, aldrig tidigare har jag sett fram emot det som jag gör nu (förutom när man var liten), det är säkert lillans ankomst som gör att man ser fram emot julen ännu mera iår...
Om några veckor tänkte jag ta itu med gardinerna och sätta upp dem och sen i slutet av månaden tänkte jag sätta fram julljusen...:)
Okej, jag ska nog inte göra allt själv, mannen hjälper nog till, men mycket kommer jag göra själv, kanske lillan då kommer tidigare :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja vad mysigt med julen och att vi då har våra små här...känns otroligt och overkligt =)



Kram

2010-11-01 @ 12:14:54
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: fian- gravid i v29

Fin blogg! Lämnar ett litet fotspår :)

Spännande att det bara är en månad kvar till bebis ;-)

2010-11-01 @ 16:28:10
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: teddy

Godkväll i stugan.

Ja tänk så fort tiden går. I början av graviditeten tyckte man att höst och vintertiden kändes såååå avlägset. Som om det aldrig skulle ske och nu är vi där :)

Hoppas du slipper går över.

Går jag över så kan våran dotter komma nästa år... suck suck. Men man får vara glad att hon trivs och har önskat att stanna där inne.

kram på dig

2010-11-01 @ 21:33:22
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Kevin

Ja jag vet inte vad jag hade gjort utan mannen min!



å jag håller med, tiden går så ruskigt fort!!



kramen

2010-11-01 @ 21:54:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0