Rådgivningsbesök nr 2

Idag har jag varit på ett nytt rådgivningsbesök. Fick höra hjärtljuden på mysisen vår och de låg på 162 slag, så roligt att höra :)
Hb hade jag 141 så det hade gått upp, vikten hade gått ner med 1 kg, men jag har ju inte mått så där vidare bra heller så det är inte så konstigt heller...
Blodtrycket var kanske lite högt, men hon sa nog att det är ok ännu.. så vi ska se då, har ju inte precis bästa jobbet att vara gravid med, men nog ska det gå ann ännu...:)

Imorgon går jag in i vecka 14 (13+0) tänka sig att man är där redan, det har nog ändå gått fort fastän man ibland tycker att det går så långsamt...

Nu ska jag krypa under täcket och försöka sova lite...

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: em

Hej! Nu har jag hittat hit. Kul att läsa din blogg :)



Häftigt att höra hjärtslag! Det har inte jag fått göra ännu men jag är ju bara i vecka 12 så det kan vara svårt. Ska fråga på MVC nästa gång jag är där.

2010-05-28 @ 08:07:02
URL: http://ettansblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0