Flera kg lättare

Ja-a jag känner mig flera kg lättare nu när jag har varit till frissan :)
Det var en hel del hår som rök, men jag var nog lite feg ändå och inte vågade pröva på det senaste och häftigaste...

Men det blev en lite liknande page nu så betydligt kortare är det och det är ju sjuttons skönt :)

Borde få till en bild så ni får se, ska se när det blir ordnat...

Annars på tal om kilon hit och dit så har 13 graviditetskilon åkt av och 5 återstår då...
Inte hela världen tycker jag, jag har ju inte heller gjort något för att börja få bort dem heller, det får ta den tid det tar och sen när jag kan börja träna lite smått så kanske de åker av.. nöjd att det mesta har åkt av redan är man ju, trodde att det skulle ta lite tid, så jag klagar inte :)

Hoppas ni har haft en fin dag och ni får en toppen kväll!

Kommentarer
Postat av: Elinor- Matildas mamma

Åh! Ja upp med en bild! Jag är jättenyfiken på håret! Jag håller på å sparar ut till långt hår... Så det är väldigt sparsmakat med bilder på mig just nu ;)



Jadu, det där jäkla tjötet om kurvor hit å dit, man blir ju dum i huvudet! Jag hoppas verkligen att ni slipper jobbiga bvc-tanter! Man blir så nojig, så fort hon äter dåligt får jag för mig att det är ngt fel på henne. Å jag menar, HUR ofta äter vi vuxna samma mängd mat, heeela tiden? Nä, just det inte ofta alls. barn måste ju vara likadana! Så nu skiter jag i dom å går på min egen känsla, någon måtta får det ju vara.



Hoppas att du får en go kväll! Stor kram

2011-01-04 @ 18:31:32
URL: http://redishfox.blogg.se/
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Tack! :-)



Skönt att du blivit av med dom flesta kilona! :-)



Klart du måste lägga ut kort på nya frisyren!



Kram



2011-01-04 @ 19:04:25
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: PT Sofia

hihihi....ja d e helt fantastiskt o se både skor o underlag på vägen..skönt me frissan, jag lyckades planera in d så d e nyfixat, känns bra!!!!

stor kram från mig o Lowa

2011-01-04 @ 20:07:40
URL: http://dagsfortraning.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0