Onsdag!

Då var det mitt i veckan och det är redan onsdag, alltså jag fattar inte vart dagarna flyger iväg?!?
Igår var jag en sväng via jobbet och arbetade några timmar, det var konstigt och jag låg och grubblade och funderade ett par timmar i sängen kvällen före, så jag kunde inte somna på en bra stund...

Konstigt att man ska behöva ligga och fundera en massa på jobbet när man ska dit och jobba några timmar, jag låg och funderade om jag kommer ihåg hur jag ska göra och alla lösenord och allt annat!

När jag väl kom dit så var det som om jag inte alls skulle ha varit borta i 9 månader, det gick som på räls och allt löpte bra och jag skulle då inte ha behövt ligga sömnlös flera timmar för det... Lätt att tänka så efteråt, gissar att när jag sen börjar jobba på riktigt så kommer jag vara sömnlös hela natten :P


Idag så får Tindra och jag besök av Mari och Adrian ska bli roligt och skojigt, blir intressant att se vad Adrian har lärt sig sedan sist, när vi var där sist så hade han börjat med att dra upp knäna och svänga sig till sidan och några dagar efteråt när vi varit där så började Tindra med samma sak :) De är ju nästan lika gamla så det är roligt att följas åt :)

Hoppas ni får en underbar dag :)

Kommentarer
Postat av: malin

Vad kul!!

Hur gick mötet med Adrian?



Kram

2011-05-11 @ 08:16:28
URL: http://malinfaltz.blogspot.com
Postat av: malin

Såg att jag missat svara om penicillinet, Alma skulle äta det i 5 dagar 2 gånger om dagen. Och 5 ml varje gång. Inte en chans att hon fick i sig allt men det verkar ha hjälpa bra i alla fall. I går kväll var sista dagen så jag hoppas att det är bra nu =)

2011-05-11 @ 08:28:23
URL: http://malinfaltz.blogspot.com
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Ja det är ju fantasin som gör det "svårt" tycker jag! :D Självklar delar jag med mig om det blir bra/gillas utav lillemannen. :)



Vad jobbar du med?

2011-05-11 @ 09:44:44
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0