Massage!

Till morsdagen fick jag av Tom ett presentkort på hot stone massage för hela kroppen och idag passade jag på att använda det :)

Jag säger som så, alla mammor och andra också för den delen, iväg med er och testa, det var så underbart och så himla skönt för kroppen och knoppen :)

Det var heta stenar som sattes på olika ställen och sen var det massage med varm olja och det var otroligt skönt!

Var som en ny människa efteråt i kroppen!

Blir definitivt flera gånger, till hösten eller till vintern tänker jag pröva igen!


Bild google

Kommentarer
Postat av: malin

Åhhh det låter helt underbart!!

2011-05-21 @ 21:39:09
URL: http://malinfaltz.blogspot.com
Postat av: Elinor- Matildas mamma

Åhhh så ljuvligt!! DET vill jag göra!



Vår massör ska komma över hit i veckan å ta itu med mina muskler, men det är ingen SKÖN massage vill jag lova. Ont som fan gör det! (Hon är massageterapeut å trycker bort knutor å grejer...) MEN det är skönt när hon är klar, å knutorna är väck. Så jag längtar ändå för jag har ont som f*n nu!



Åh nu längtar jag efter sommaren, värmen å allt! Jag är så trött på jackor å grejer!!



Stooor kram till er, hoppas att ni haft en go helg!

2011-05-22 @ 19:35:11
URL: http://redishfox.blogg.se/
Postat av: Malin

men gud så mysigt och skönt! Man känner att i takt med att barnen blir tyngre så värker ryggen ;-)

2011-05-23 @ 21:33:07
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0