Lördag

Tanken var att Tindra och jag skulle åka iväg hem till mina föräldrar och hälsa på idag, men det får vi nog avstå. Hennes stegring/feber är borta men hon är väldigt rosslig i halsen och näsan, så vi avvaktar idag ännu och ser hur läget är med henne.

Så himla synd, för jag skulle så vilja komma iväg, det ser ut att bli en fin dag idag och jag skulle inte bara vilja sitta inne, men det är Tindra som bestämmer :) Så vi hittar på något här hemma i stället, en sväng ska jag nog sätta ut henne och sova tror jag, måste se på eftermiddagen hur hon är i skick!

Mannen jobbar och sen åker han direkt till skogen och skaffar oss ved till nästa vinter, så vi blir ensamma största delen av dagen, eller jag tror nu inte Tom är hemma före Tindra tar natt... Men nog ska det gå bra, men lite trist är det såklart när det är helg och allt, men så är det!

Hoppas ni får en trevlig lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0