Just så!

Läste nyss på ÖT att Bike trim ska stänga i stan, beror på att för lite kunder har handlat där menar ägaren...

Jag är inte direkt förvånad när jag läser att det ska stänga, jag menar vad stänger inte i denhär stan? Snart är väl allt öde här och man får leta sig till grannstäderna i norr och söder... Det är ju inget vidare att allt stänger här, allt som planeras att byggas så skjuts upp eller så blir det inte av eller så blir det mindre än tänkt osv...

Som Maria Malm, shoppingscentret som det till en början skulle vara, dröjer många år före något händer och nu så är det inte längre ett shoppingscenter som ska byggas om det nu överhuvudtaget kommer bli byggt något där! Så där går det till i vår stad, jippiii eller något!

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Visst är det så! Så mycket små enkla tips och tricks som man egentligen vet om, men inte tänker på innan någon sagt de rakt ut :D



Känner igen det där med att bo i en liten stad som nästan står still. Det är det jag älskar så mycket med Oslo, det är en huvudstad, en storstad, men ändå en ganska liten sådan :D

2011-05-27 @ 20:34:46
URL: http://madeleines.se
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Det önskar jag med! :)



Nu finns bilder uppe.....



KRAMEN

2011-05-27 @ 21:51:53
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: malin

Nej vad trist! Är det ett litet ställe du bor på?

2011-05-27 @ 22:12:21
URL: http://malinfaltz.blogspot.com
Postat av: Mia ☆

Hmm, låter bekant det där. Eller mja, nu bor jag ju 20 min från centrala Sthlm, men i vårt centrum har allt stängt ned. Apoteket, Folktandvården, Coop, Posten etc. Vi har bara en ICA-butik och ett jourlivs plus en grill, en pub, ett minicafé och en spelbutik... Helt galet att vissa orter inte har något medan andra har hur mkt som helst!



Hoppas du har en fin Mors Dag iaf =) Kram!

2011-05-29 @ 18:55:59
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0