Helg!

Igen är det ett par dagar sen jag skrev sist, blir allt oftare så, jag har att skriva, men inte vill jag skriva vad som helst när jag inte vet vem som läser...
Så jag har funderat allt mera på att lösenordsskydda bloggen, men det är ju så himla tråkigt till lika, men ändå skulle det vara bra... hmm, tåls att fundera på lite till...


Annars händer det nog inte så mycket just nu, terassbygget står lite i still, Tom har jobbat många kvällar denna vecka så det har inte varit tal om något byggas, nu regnar det så vi ska se hur det blir med bygget ihelgen nu då...

Men men, återkommer när jag vet mera :)

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Åh, hoppas jag får fortsätta läsa om du bestämmer att skydda bloggen.



Kram på dig och grattis på morsdag!!!

2011-05-29 @ 20:31:35
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0