Alltså vilken dag!

Vet inte om jag ska skratta eller gråta, men denna dag har nu inte alls varit som jag tänkt mig, hoho!

Som om det inte var nog med att jag mådde pyton och hade sjuk hals idag, Tom behövde jobba övertid så han kom hem klockan sju ikväll, Tindra har inte sovit mycket idag, det har varit en gnällig dag, man kan säga att hon steg upp sex i morse och när hon skulle läggas klockan sju ikväll hade hon på 13 timmar sovit 3 x 30-40 minuter, hon skulle absolut inte sova längre än så i gången...

Och inte har hon haft någon aptit heller att tala om, nej hoho, denna födelsedag så har inte varit värt mycket!

Det som har gjort dagen bra är att hon skrattade helt av sig själv med ljud två gånger åt mig här mot kvällskvisten, man behövde inte lura ur henne skratten och skratta utan hon skrattade helt frivilligt, då blev det lite lättare att orka igen!

När Tom kom från jobbet hoppade jag i bilen för jag kände att jag ville ut, så jag åkte till makuuni och blandade godis och köpte en liten ben & jerrys, det tyckte jag att jag minst var värd, få se hur jag börjar må efteråt, men det struntar jag blankt i för tillfället!

Hoppas på en bättre dag imorgon helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ojoj va e låter jobbigt.. Förhoppningsvis e fröken på bättre humör imorgon! :)



Å makuuni karkki.. Ja vill å ha!

2011-05-04 @ 21:00:43
URL: http://malinsvardag.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0