8. Bloggar

Jag tolkar detta som så att vilka bloggar jag läser och sånt.

Jag följer en massa bloggar via Bloglovin skulle inte klara mig utan den uppfinningen :)

Här tänkte jag lista tolv av de som jag läser, har inte räknat hur många jag läser, men detta är bara en bråkdel och såklart så har de alla småbarn och de flesta i Tindras ålder :)

De flesta av dem kom jag över när jag var gravid och det är så himla synd att så många bor i Norge och Sverige, skulle vara så skoj att träffas på riktigt när vi är så många som följs åt!


Eva - Hon är en supermamma som jag beundrar miljoner gånger, hon är 3 barnsmamma och barnen har kommit tätt, Marius fyller 3 år nu i maj månad och han är äldst, hennes blogg måste man bara läsa :)

Sara - Liam är hennes son och han kom till världen lite före Tindra så skoj att följas åt!

Madeleine - Lova föddes några veckor efter Tindra och vi har följt varandra genom hela graviditeten nästan, hon skriver en massa skoj och roliga saker om livet i Norge :)

Sandra - Hennes blogg kom jag över för inte så länge sedan, hon har en dotter som heter Alissa och är nästan lika gammal som Tindra, hon hänger även med på babymassagen vi brukar gå på, en rolig tjej :)

Anna - Kevin är hennes son och Anna hon skriver så mycket skoj, en härlig tjej helt enkelt :)

Michaela -  Walter är 1 månad äldre än Tindra och vi träffades på riktigt på babymassagen och vi hoppas på fortsatt kontatkt :)

Nina -  Adriana är hennes dotter och vi har träffats via friidrotten och fortsatt ha kontakt emellan varven :)

Malin - Vi hittade varandras bloggar när vi var gravida och har följts åt sen dess, Jolie är hennes tjej som kom till världen i början av januari detta år :) Supergo tjej :)

Linda - Också henne hittade man när man var gravid, hon har en son som heter Samuel :)

Jessica - Hon är bara för go och hon har en son som heter Melwin :)

Teddy - En härlig och supertrevlig tjej som jag har följt genom hennes graviditet och efteråt, Anelia kom till världen några dagar efter Tindra :)

Malin - Alma är född samma dag som Tindra och vi har följt varandras bloggar genom graviditeten och efteråt, härlig tjej :)


Sen följer jag ett par bloggar som har lösenordsskyddat bloggen sin, ni vet vem ni är :)

+ En massa massa andra, dessa var bara några av dom jag läser :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Va gullig du är! :)



Å precis som du börjar jag bli galet less på blogg.se nu!!!

2011-05-11 @ 21:17:24
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0