25 dagar!

Har sett att några har kört en grej i sin blogg som heter 25 dagar, jag så listan i bl.a. Jessicas blogg
Ska se om jag håller ut alla dagar, senast jag gjorde något som liknade detta gjorde jag det några dagar, men jag hamnade sen in på BB också...

Men jag ska försöka :) Skriv gärna en kommentar om ni också sätter den på er blogg så får jag ta del av den :)

1. 10 fakta om mig
2. Favoritfilm
3. Mina nyårslöften
4. Framtidsplaner
5. Kläder
6. Djur
7. Tanken bakom mitt bloggnamn
8. Bloggar
9. I min väska
10. Kärlek
11. Min favoritserie
12. Planer för sommaren
13. Det här får mig att gråta
14. Musik
15. Den här veckan
16. Det första jag gör när jag kommer hem
17. Detta hade jag på mig idag
18. Mina rädslor
19. Min familj
20. Min favoritglass
21. En bild på mig som reflekterar min personlighet
22. Smycken
23. Min skrivbordsbakgrund
24. Om jag vann en miljon
25. Träning/sport



Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Ja, det är alltid svårt att komma igång. Jag är glad att jag hittade ett bra gym med bra hjälp som kunde ge mig en spark i baken och pepp när jag behöver. Hade aldrig klarat det på egen hand...



Hoppas du hittar lite motivitation snart!!

Kram!!

2011-05-04 @ 21:50:51
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: jessica

jag snor denna till min blogg : ) känner jag kört fast lite i skrivandet så tänkte denna kunde va bra. kram

2011-05-05 @ 07:00:13
URL: http://jeshaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0