Underbart!

Hur underbart har inte vädret varit idag på en skala från 1-10? Jo minst 10+ :)
Det har varit plusgrader och över fem plusgrader och sol till och från, alltså jisses vilken härlig promenad det blev :)
Skulle ha kunnat gå hur långt som helst kändes det som, men det blev 45 minuter och sen sov Tindra ytterligare 2 timmar ute :)

Sen har jag nu inte donat på med så värst mycket, kollat skid VM och läst och underhållit Tindra, det är ungefär det man gör om dagarna!

Nu har jag nyss varit och handlat, skönt att komma ut en sväng och se annat mellan varven, nu ska jag läsa bloggar och sen är det soffan som gäller :)

Kommentarer
Postat av: Laura

Vilken härlig känsla det är då våren äntligen börjar göra intåg! Här har det varit grått och kallt i flera veckor nu så jag hoppas att våren kommer att komma hit snart också! Man blir så deprimerad då det hela tiden är mörkt ute, även om det kanske inte är lika kallt som det är i Finland..



Hoppas ni får en fin dag!



kram!

2011-03-03 @ 12:30:06
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0