Torsdagen

Var uppe med tuppen för att göra oss klara för att åka iväg till fysioterapeuten till 9.15, när vi kommer dit så sitter vi i väntrummet och väntar, det kommer fram en bekant till oss och pratar lite med oss och frågar sen vem vi ska till. Jag säger ingen aning, men att hon ringde igår och sa att hon fått en annulering till idag 9.15, de tittar lite konstigt på varandra de andra och sen går de och kollar hur det egentligen är... Då har hon som ringde igår sagt fel dag, det är imorgon som vi ska dit och inte idag! STOR SUCK! Som tur var var Tindra på toppen humör så det var inte så farligt..

Sen åkte vi hem och åt lite mat och sen en mini vagnpromenad :)

Färgat håret har jag ÄNTLIGEN fått gjort ikväll också, hoho, handlade hem färgen för säkert två veckor sedan men det har inte blivit av, men nu slapp jag äntligen den eländiga utväxten :)

Imorgon är mannen ledig och vi ska då göra ett nytt försök vid fysion, så få se då om det blir flera gånger att åka dit med Tindra eller vad det tycker, det får vi se imorgon, huvudsaken är att det blir tittat på och att det inte lämnar!

Nu ska jag slänga mig ner i soffan och läsa :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det verkar vara 38 grader som gäller. Än så länge ligger hon under det lillskruttan min, hoppas det fortsätter så i natt med.



Kram vännen

2011-03-17 @ 21:46:39
Postat av: Malin & Prinsessan

Tror inte mitt namn kom med i förra inlägget :)



Kram igen!

2011-03-17 @ 21:47:19
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0