Lördagen

Fint väder som tusan har det varit idag, dock har det blåst jätte hårt, men en vagnpromenad blev det... det var nog tur att vi kom hem med livet i behåll, det var så halt, så halt så det var inte bara en gång jag tänkte ramla... Tur att man hade barnvagnen som man höll i sig i!

Sen Tom kom hem från jobbet har han rivit tapeter, jag har hjälpt till lite här och där, men mest har jag försökt underhålla Tindra och det har nog gått relativt bra, borde nog få börja tapetsera imorgon.. Men om vi får det klart i helgen vågar jag inte lova!

Annars händer det nog inte så värst mycket just nu, på måndag är det dags för rådgivningsbesök för Tindra, det är 3 månaders koll och vaccination på schemat! Ska bli intressant att se hur hon reagerar på sprutor, jag själv ser inte alls fram emot det, men det ska ju göras...

Nu blir det kanske tv häng!

Kommentarer
Postat av: malin

jag tänker samma sak, det är tur man har barnvagnen att hålla i på promenader.

längtar tills snön är borta!

2011-03-06 @ 21:09:35
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0