Veckans resultat!

Det är onsdag och jag har nu hållit på en vecka med att komma igång att träna och gå ner i vikt!
Motivationen har ju inte varit den bästa alla dagar, men vissa dagar har den varit på topp, så det är lite berg och dal bana över det hela!

Vikten ska man ju inte stirra sig blind på det säger ju de som vet, de brukar säga att det är måtten man ska se på, så denna gång har jag både vägt och mätt mig för att se om det blir några resultat.

Jag bävade lite för att väga och mäta mig, jag vet att jag skulle bli besviken och tappa ännu mera motivation om det inte hade ändrat något, som tur var det lite ändring så denna eviga tråkiga löpningen har ju gett resultat och Jillians intensiva program :)

Det som kom mest med min graviditet var ju att höfterna blev rundare och vid naveln samlades ju det mesta och stannade kvar efteråt, så det är det jag vill få bort, plus alla kg som är kvar...

Sen 1.6 har följande hänt:

Vikt: - 1 kg
Höft: -1,5 cm
Midja: -3,5 cm
Navel: -1,5 cm

Så lite nöjd är jag nog när det hänt något :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktigt! Bara att kämpa vidare! :)

Postat av: Laura

Det var ju ett bra resultat efter bara en vecka! Duktigt!

2011-06-09 @ 23:29:40
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0