Helgens träning!

Har faktiskt tagit det lugnt i helgen med träningen som jag skrev i fredags :)
Igår var det dock värre, skulle ha varit skönt med en liten länk igår kväll, men jag lade det på hyllan för Tom var borta på kvällen och visste inte när han skulle komma hem så jag passade!

Barnvagnspromenader har det inte blivit mycket av, i lördags hann jag inte annat än skuffa runt här på gårdsplanen för det var mycket annat att hinna göra före studentkalaset, sova ville hon inte heller...
Igår var jag en kort sväng på 2 km, så det var inte så mycket, men något iaf...

Jillians program har jag kört både lördag och söndag á 25 minuter... Igår hade jag avklarat hälften av första etappen :)

Nu är det ny vecka och löpning ska det nog bli några kvällar har jag tänkt, måste se när bara... På onsdag är det dags för Nice Run och där ska jag nog gå hade jag tänkt, kanske jogga lite lite, men tror inte det blir det, ifjol gick jag också och det var knappt jag kom runt 5 km, foglossning och graviditetet var det då på schemat :)

Kommentarer
Postat av: Emelie - PT och kostrådgivare

Vad duktig du är! Keep it going!

2011-06-06 @ 08:16:21
URL: http://bodybybeijer.blogg.se/
Postat av: carro

tack för peppiningen :) gick mycket bättre än jag trott :) Är det 30 days shred du kör? den har jag med, tänkte börja med den snart tror jag den är rikigt bra!

2011-06-06 @ 13:06:18
URL: http://lifeisjust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0