Gårdagen!

Igår hade jag noll inspiration till allting, så jag orkade/hade ingen lust att uppdatera här!

Hade besök av Sandra och Alissa igår en sväng och roligt hade vi, Tindra var dock inte på sitt bästa humör och jag tror hon blev lite smårädd för Alissa ett tag, Alissa är lite mera framåt än vad Tindra är, hon ålar sig framåt snabbt som blixten och är mera högljudd än vad Tindra är van vid och hon ville ju såklart komma från och hälsa på Tindra också :) Men Tindra blev lite chockad tror jag :P Men snart ålar nog Tindra sig framåt också så då blir det säkert bättre :)

Annars hände nog inget annat igår, hade sån huvudvärk sen på eftermiddagen att jag mådde allt illa och var trött :( Men det har försvunnit nu som tur är :)

Nu ska jag uppdatera lite om träningen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0