Dagens träning!

Ny vecka då igen och tränat har jag gjort idag minsann, hade noll lust att springa och jag var helt snurrig i huvudet, men jag har tydligen fått lite "fan anamma" som vi säger, för jag gav mig inte och jag sprang de minuter jag hade satt upp som mål... lite stolt är jag allt :P

Dock tror jag inte vågen eller måtten kommer att vara på min sida på onsdag, för denna vecka har jag inte ätit alls som jag hade tänkt, det har varit kalas och vi var ute och åt här och en massa annat, men tränat har jag ju gjort så det har ju förhoppningsvis inte gått bakåt :)

Ja, träningen idag då, barnvagnspromenad, äntligen igen, för nu är det svalt igen :) det blev två rundor och totalt 4,5 km

Jillians program tog jag ikväll före löplänken och det var då 25 minuter :)

Powerwalken och löpningen blev följande idag, 4 minuter powerwalk - 6 minuter löpning x 3 + 3,30 powerwalk + 2 minuter löpning och jag var hemma, sträckan blev idag 4,8 km.


Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Strongt jobbat! Jag hann bara med en PW, men det är ju alltid nåt =)



Ha en finfin tisdag!

2011-06-14 @ 11:11:52
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0