Dagens träning!

Tränat har jag gjort lite idag också, att jag for iväg på en löplänk ångrade jag efter 10 minuter, det var stek hett, 28 grader i skuggan när jag begav mig iväg, fy sjutton säger jag bara!

Nåja, jag började med Jillians program 25 minuter, börjar kännas bra det nu, börjar sitta :)

Sen som sakt powerwalk och löpning, idag blev det 5 minuter powerwalk - 5 minuter löpning x 3 + 2,30 minuter powerwalk och så var jag hemma, det blev en sträcka på 4,4 km idag!

Nu tänkter jag njuta av min mini godispåse som jag tycker jag har gjort mig förtjänt av, har försökat sluta med godis in i veckorna de senaste två veckorna och det har lyckats :) Förra fredan blev jag äcklad av min godispåse, få se hur det går ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0