Tindra dra sig fram

Ikväll hände det som vi väntat och väntat och väntat på i flera veckor nu, Tindra drog sig framåt eller ålar eller kalla det vad ni vill, men hon tog sig framåt :)
Åh det är så stort, ni som har barn vet vad jag menar :) Ni andra kommer märka det sen :)

Åh stora tjejen, det kom lite tårar i ögonen när hon helt plötsligt fattade grejen och kom sig framåt och tur hade vi också när hon ville göra om det så pappa Tom hann filma lite också :)

Nu blir det nog fart åpå här hemma har jag på känn, nu får jag minsann börja se upp :) Det är inte bara att sätta ner henne och tro att hon är i en radie på ett par meter nu, nej det är det nog säkert slut med nu! hihi!

Tindra är idag 7 månader, 2 veckor och 2 dagar!




Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Ja, ibland får hon köpt mat. När vi har varit iväg till exempel så har hon fått köpeburksmat. Så det är skönt att det fungerar med båda! Men nu när hon börjat äta hela måltider så känns det extra bra att vi gör egen mat för det kostar ju skjortan om man ska köpa färdiga burkar hela tiden :)



Förstår att det är ett stort steg för er!! Tänk, några månader till så springer hon runt, hihi :) Underbart att se denna utveckling även om det går i sååå högt tempo :)



Kram fina du!

2011-07-16 @ 21:14:20
URL: http://malinsblogg.se
Postat av: malin

Men vad kuuuul!! Som du säger så är det full fart hemma snart!



Maila mig din adress om du vill så kan jag skicka över ett paket...

2011-07-17 @ 11:48:55
URL: http://malinfaltz.blogspot.com
Postat av: Mia ☆

Wow, vad stor hon har blivit! Och vad stort att hon tar sig framåt! =) Sötisen.



Kram!

2011-07-17 @ 17:12:41
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0