Tack Buzzador!

Jag var med i en buzzador kampanj här för en tid sedan som handlade om Niveas 100 års jubelium och där hade man chans att vara med om att få ett produktpaket värde ca 80 € om man var bland de 80 snabbaste :)
Jag trodde det var omöjligt att vara det, men här för 2 veckor sedan fick jag reda på att jag hade varit snabb och att ett produktpaket var på väg hem till mig :)
Idag hämtade Tom ut den åt mig när han kom hem från jobbet :)



Vill du bli en buzzadorare, klicka på länken och ange justone (mitt namn på buzzador) när du registrerar dig!

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=justone

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Hon gillar all gröt, det lilla grötmonstret, men den vi kör just nu heter "godnatt gröt" och är en havregröt - blå och gul förpackning :)



Gillar hon fruktpuré? Prova ösa på som tusan med frukten och sedan ta mindre och mindre så kanske hon vänjer sig :)



Kramar!

2011-07-11 @ 20:16:25
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0