Skjuta upp!

Ibland är jag en höjdare på att skjuta upp saker, jag sparar det oftast lite väl länge så det blir så himla stressigt, borde lära mig, men jag vet inte, ibland är det som om jag fungerar lite bättre när det är stressigt och det gäller att hinna inom en viss tid...

Men nu borde jag nog börja ta tag i att göra en packningslista över vad vi ska ha med till Haparanda, då främst Tindras saker och grejer, det blir lite besvärligt när damen inte behagar äta köpesmat så det blir att stå och koka ihop hennes mat sen dagen före vi åker, men bra så :)

Sen borde jag väl också börja göra en lista på vad vi måste ha hem från ikea så vi inte glömmer något som är viktigt och så borde jag väl kanske börja se över hur vi ska göra Tindras rum...

Samt att inventera frysen över hur mycket mat eller hur lite mat jag har kvar från mitt föra storkok... ja-a och huset ser ju inte så städat ut nu heller, det finns en heeeeeeeeeeeeel del jag borde göra...

Men en sak i taget och jag börjar att njuta av lugnet när Tindra äntligen har somnat och jag kan koppla av en stund, tror jag ska läsa lite bloggar, har blivit lite av det de senaste dagarna...

Kommentarer
Postat av: malin

Hmm jag vet inte riktigt hur ofta man ska gå men det är inte lika ofta som i början. Nästa gång blir det med läkare och då är hon 10,5 månad (är i Turkiet när hon är 10 mån och då skulle vi ses egentligen) så det verkar vara varannan månad.Och inte med läkare varje gång.

2011-07-28 @ 21:22:24
URL: http://malinfaltz.blogspot.com
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Envis som jag är har jag "vant Kevin" med köpemat just inför semestern! 6 månadersburkarna duger åt herren men inte dom från 8 månader!



Hemlagat ska det vara om han får bestämma! :) Gullgossen min!



Det går ju att köpa via nätet! :-) Jag köpte min tassimo så. :-)



KRAMIS

2011-07-28 @ 21:30:42
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0