Ma-Ma-Ma

I några veckors tid har Tindra ibland kunnat säga bä och ma, men bara en gång och så har det varit stopp och så har det kunnat ta ett par dagar före det kom nästa gång.

Igår när jag var och handlade så berättar Tom när jag kommer hem att Tindra hade sagt ma-ma-ma.
Nu på morgonen för Tom åkte till arbetet så kom det igen ma-ma och sen en stund efteråt ma-ma-ma.
När jag sen lade ner henne på golvet så kom det igen ma-ma-ma.

Så nu har hon då börjat få in lite flerstavelser :) Åh hon håller ju på att bli så stor vår lilla lilla bebis :) det går undan med utvecklingen nu, man hinner inte med, snart kryper väl hon runt också, för hon står på alla fyra och gungar fram och tillbaka på golvet för att sen dimpa ner igen och åla sig framåt...

Kommentarer
Postat av: malin

Åhh vad kul! Alma har inte börjat säga något än, så att man kan höra alltså utan det är mest ljud.

2011-07-21 @ 11:05:51
URL: http://malinfaltz.blogspot.com
Postat av: Malin

Bara för att jag skrev kommentaren i går så satt hon i bilen dä dä dä hahaa det var lite roligt =)

2011-07-22 @ 09:01:54
URL: http://malinfaltz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0