Tisdag

Nu ska jag beklaga mig igen över denna eländiga förkylningen, det blir inte bättre, snarare sämre.. börjar kanske misstänka att det är bihålorna som bråkar... Så jag ska idag ringa till arbetshälsan på deras telefontid på eftermiddagen...
Men det är ju inte det lättaste att ta sig dit på den tid man får med en liten här hemma! Så vi ska se vad de har för tider att erbjuda mig :)

Nåja nog klagat nu då!

Tösen sover för tillfället, så jag passar på att vila och ta det lugnt i soffan med en bok och läsa lite bloggar, skulle vilja ut och lufta mig men det är för kallt för sånt! Vill ha vååååååååååår :)

Det är bäst jag slutar här för det blir bara klagoinlägg annars! Så vi hörs en annan gång!

Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Usch, vad jobbigt! Aldrig kul att inte må bra, då får man faktiskt beklaga sig lite tycker jag =)



Jag vill också ha varmare väder, vill ut och gå med lillemannen och få frisk luft och börja bränna bort graviditetskilona som är kvar ;)



Krya på dig, kram!

2011-02-22 @ 15:43:08
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Becca-Mamma till Ellen

Krya på dej! Så jobbigt att vara sjuk när man har en liten hemma :( Kram

2011-02-22 @ 19:36:01
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Ja man borde ju liksom.men jag blir bara stressad med tanke på att han ju kan vakna närsom så då låter jag hellre bli! :)



Man får klaga lite när man är sjuker! Krya på dig! KRAM

2011-02-22 @ 19:47:36
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0