Söndag!

Söndag redan, helgen har gått snabbt igen :( Men som jag sa förra veckan så är det snabbt helg igen :)

Igår så var vi ut på en härlig vagnpromenad, det var noll grader :) Tösen sov 4 timmar sen i vagnen och då tog vi in henne för att inte störa nattsömnen, vem vet hur länge hon skulle ha sovit där annars! Hon trivs i friska luften och vem gör nu inte det :)

På kvällen var Jonas och Anna hit, roligt som alltid :) Nästa gång ska vi spela flera omgångar i Pidro :)

Idag står mat hos svärföräldrarna på schemat, ska snart börja ställa oss för det, måste åka iväg när tösen ätit nästa gång. Sen funderar jag lite på om jag skulle gå därifrån hem sen så vi skulle få den där friska luften och tösen skulle ju få sova, det är lite på 6 km, så det borde nog inte vara några problem, men vi ska se, vi ska se hur jag känner mig när det är dags! Tom ska bort sen så det får inte hända något på promenaden för då blir vi i blåsväder...

Nu ska jag kolla era bloggar så långt jag hinner och så hörs vi! :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Lindex är nog favoritafären för mig när det kommer till barnkläder. Dom har alltid så mycket fint! :)



Trevlig söndag!



KRAM

2011-02-27 @ 08:32:26
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Sanne - mamma till Oliver

Ja det var en riktigt bra godispåseblandning;) Hoppas ni får ett mysigt avslut på helgen!!



Kramar

2011-02-27 @ 09:27:33
URL: http://sanils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0