Sjusovare

Jag kan inte annat säga än att tösen sover sjukt bra utomhus, har prövat att ha henne ut olika pass de senaste dagarna för att se hur länge hon tänkt sova, men varje gång slutar det med att jag får väcka henne och det skulle jag inte vilja...

Igår sov hon 3,5 timmar utomhus, men när klockan var halv sex var jag tvungen att ta in henne så hon skulle hinna äta två gånger före hon tar natten och så hon skulle vara trött när det är läggdags...

Idag tänkte jag att jag går ut och går när hon har ätit måltid nummer två som brukar vara vid 10-11 tiden så får hon sova hur länge hon vill... vi gick ut kvart i 11 och ännu klockan 15 sover tjejen, så jag var igen tvungen att väcka henne så inte hela dagen skulle gå åt pipan, och då hade hon varit utan mat sen strax efter tio...

Så klaga kan jag verkligen inte göra, men jag gillar inte att väcka henne, det är bara det...

Säkert för att jag skrev detta så kommer hon sova max en timme ute imorgon...

Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Hej!



Va skönt att hon sover bra utomhus! det brukar barn tycka om! :)



Vår dag har varit kanon! :)

Det fungerar jättebra med ersättningen! Ingen hård mage än (tack å lov) och vi har nu börjat gå över på ersättning nr 2!



Hur går det för er?



KRAM

2011-02-28 @ 19:33:44
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Elinor- Matildas mamma

Haha sicken sjusovare! Tänk den som kunde sova så många timmar på raken ;) DET fick jag iofs i natt, nästan! Jag gick å la mig 22, Robert matade Matilda vid 23.30 å sen väckte inte hon mig förräns halv sju! Ja, jag har ett svagt minne av att jag var uppe å stoppade i nappen vid 02, men är inte säker kan ha drömt det också!



Tänk, Matilda blir 4 månader imorgon, å er lilla blev 3, herreguuud vad tiden går fort!!



Stor kram till er!

2011-02-28 @ 22:13:45
URL: http://redishfox.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Ja, jag ser nu att det är flera som skrivit att bebisar kan födas med tänder.. Låter lite läskigt! Det känns som att Jolie är väldigt tidig. Hade önskat att hon iaf kunde hålla i en leksak att bita i eller så, nu suger hon som en galning på händerna istället. Har fått sätta strumpor på dem, stackarn :/



Vet inte varför det är negativt att de får tänder tidigt, läste det som hastigast innan. Måste googla och läsa lite mer om det tror jag!



Kram på er!

2011-02-28 @ 22:34:17
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Linda - Mamma till Anton

Anton sover också sjukt bra utomhus. Kan sova flera timmar, slutar alltid med att jag går ta in honom och då vaknar han när man bökar av honom alla kläderna.



Nu ska vi sova vidare här, vaknade för ett natt mål :)

Kram

2011-03-01 @ 03:49:21
URL: http://lillapindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0