Onsdag

Tänk att det är onsdag redan, jag hänger nog inte riktigt med i veckodagarna mera, det går så himla fort!!!
Igår kväll hade vi efterträff med familjeförberedelsegruppen, det var jätte roligt att träffas och höra andras berättelser och hur de har haft det och så!
Vi var fyra familjer och äldsta barnet var fyra månader och Tindra var minst som var två månader!

Blir nog att träffa mammorna i något skede också här senare :)

Idag har jag redan hunnit med en kort promenad med vagnen, så tösen sover på utsidan nu som bäst, igår sov hon nästan tre timmar på utsidan så vi ska se hur länge hon sover idag :)

På eftermiddagen väntar jag besök av en tjej som var på BB på samma gång som oss, hon fick en kille och han är fem dagar äldre än Tindra, så det ska bli skoj :)

Nu läsa bloggar före tösen vaknar :)

Kommentarer
Postat av: Micha-Mamma till Leah

trevlig blogg och en jätte söt dotter!!! :D

2011-02-02 @ 11:11:21
URL: http://michahatfield.wordpress.com
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Roligt med BB kompisdate! :)



Hoppas såklart att DIN onsdag också blir bra! :)



Kram



(Å skönt å höra att det finns fler virrpannor! ;))

2011-02-02 @ 12:24:29
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: malin

Jag önskar att jag kunde ställa Alma ute efter promenaderna men det går inte. Men de verkar sova bra ute i friska luften, skönt.



Har du gjort nåt annat kul idag?

2011-02-02 @ 16:39:01
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0