Lördag

Idag steg man upp tidigt, när jag en gång vaknat så kunde jag inte somna om, för jag hostade, hostade och hostade... men nu är man pigg och frukosten är i magen och inköpslistan är gjord!
Ska leka pensionär och rycka i dörren när affären öppnar, nå nej jag hinner inte riktigt till nio dit men nästan :P

Tindra har sovit igen hela natten, nappen har vi behövt sätta i två gånger, hon var helt slut igår kväll så hon somnade klockan halv åtta på soffan och sen gav vi henne lite mat klockan tio och så åt vi frukost åtta nu på morgonen :)

Igår var vi annars och hälsade på en kompis som fick barn för tre veckor sedan och gissa om inte grabben Vincent var större än vad Tindra är och då är hon ju snart 12 veckor :) Men han var ju inte lika liten som Tindra var när hon föddes, glömde så klart att ta kort fastän kameran var med, bra Åsa!

Nåja om jag skulle hoppa i kläderna och åka iväg och handla då!

Önskar er en fin lördag :)

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Vad skönt att hon sov hela natten lillskruttan. Får jag skicka dit Jolie på kurs? Hihi :)



Önskar dig den bästa lördagen!

Kramar!

2011-02-19 @ 08:06:31
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0