Borta bra men hemma bäst!

Så heter det och så är det!

Det har varit tyst på bloggen ett par dagar och det är för att vi gjorde vår mini tripp till Haparanda här på tisdag-torsdag, så jag har inte läst speciellt mycket bloggar eller något på dessa dagar!

Resan i sig har varit toppen och överlag har det varit bra, men det blågula varuhuset IKEA börjar jag/vi kunna, 5 gånger har vi varit igenom den på två dagar, hoho!
Ikea och Tindra gick inte alls ihop, så efter två försök så begav jag mig själv till IKEA på onsdag kvällen och gick igenom allting vi skulle ha och tog allting som man kunde plocka själv och skrev upp allt annat var man hittar i lagret så vi bara fick vara i lagret igår...

Det gick lite bättre, skulle jag inte ha åkt själv till IKEA skulle vi ha kommit hem tomhänta, jisses vilken pärs, flera gånger åker jag inte till IKEA med barn om vi inte har skötare med oss... så jag är nog lite stolt över att vi faktiskt klarade detta själv och med så mycket saker hem dessutom, hela bilen full och kärran är full, vi har en hel del att göra framöver :)

Slutet gott allting gott :) Bilresan med Tindra gick faktiskt ganska så bra, klart det var lite gnäll och så men inget fruktansvärt som jag lite hade tänkt mig...

Hotellet var bra, vi hade ju bokat familjerum/minisvit så vi skulle få två rum så att vi kunde vara uppe och dona på med vårt när Tindra tog natten och det var tur det, för annars skulle vi ha fått ligga på sängarna och glo på tv och vara knäpptysta, men bra att vi tog lite större rum :)

Bilder kommer småningom, inte för att vi tog nå många, men några blev det...

Roddigt inlägg, nej vadå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0