Trött

Somnade på soffan när jag höll på att läsa en bok, resulterade i att jag sov över en timme och nu är jag helt vimmelkantig och borta med vinden...:P
Bäst att jag piggnar till nu :)

Ikväll kommer ju finalen av fångarna på fortet, det blir ju ett måste att se, få se vem som vinner :) jag håller på laget där Magnus var med i :)

Imorgon börjar familjeförberedelsekursen här, spännande, få se vem andra som är med där, vi ska väl vara fyra par om jag förstod rätt, två av paren vet jag vem är, men inte desto mera...

Igen är det en dag närmare ultrat, på måndag är det dags för ultra igen, som vi väntat :)
Jag har börjat tvivla på vilken sort som jag går och bär på, så det ska bli skönt att kolla upp saken igen, det borde ju synas bättre denna gång också :)

Vad gör ni en kväll som denna då?

Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja du, HEJ va det går! Nu är den efterlängtade hösten här! :-)



Fy då för värk! Hoppas det blivit bättre efter en vilo dag!



ikväll blir det till att kika på LIVET PÅ BB! :-)



kramen

2010-09-01 @ 20:15:36
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Själv har jag redan lagt mig i sängen, efter 2 dagars arbete är jag helt slut :( Behöver mer semester! Känner mig helt knäckt.



Åh vad kul med ultraljud :)

2010-09-01 @ 20:19:30
Postat av: Linda

Jag glömde fylla i att det var jag som skickade meddelandet om att var helt slut :P

2010-09-01 @ 20:20:02
URL: http://iampregnant.blogg.se/
Postat av: Elinor

Åh vad segt med höfterna där... Jag har också känt av det, mest i högra höften... Vi får hoppas att det ger med sig för dig, det är ju så segt att ha ont!



Jo, det är lite småjobbigt med kontorsjobb. Mitt är rätt bra då jag ofta får gå upp å röra på mig med papper till olika ställen å så. Men nu är det ju stressen som absolut är värst och den sätter tyvärr sina spår som inte är sådär jättebra. Men det ska väl ge sig det också!



Vad roligt att få gå på ultraljud igen! Nu var det längesen vi fick se vår krabat, v.19 tror jag det var! Å lär nog inte få se den förrän den är ute ur magen... Så passa på å njut när du får se den lilla krabaten!



Kram kram på dig! Ta hand om magen!

2010-09-01 @ 23:34:53
URL: http://redishfox.blogg.se/
Postat av: MrsEmma

Haha ja, nej den är allt lurig där inne! Vi kanske också får prova det där med örat och se om våran lilla huligan också har nån dragning till pappas öron =)

2010-09-02 @ 08:33:18
URL: http://mrsemma.blogg.se/
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Jag tycker alla pratar om detta fångarna på fortet men är helt oförstående vad som är så spännande med de ^^ känns lite som en dålig repris ifrån 90-talet, men jag kanske har fel! Får väll kika nästa gång de går på tvn :)

2010-09-02 @ 10:40:26
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: Elin

Dom vet inte riktigt vad det är som blöder men dom tror att de antingen är livmoderhalstappen eller slemhinnorna. Men jag får bara rådet att åka hem och ta det lugnt.

2010-09-02 @ 10:45:48
URL: http://elinsbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0