Tog mig i kragen

Till sist stod jag inte ut med tröttheten, jag tänkte jag måste på nått sätt bota den... Satte på mig ytterkläderna och begav mig ut på en sakta promenad på 15 minuter, skönt som tusan var det :)

När jag kom in igen var jag ändå trött, satte mig en stund och läste och jag hade äpplen på mitt samvete...:P

Så jag satte mig och skalade några äpplen och började baka lite småbröd med äppelmos i, och sen satte jag tre äppelpaj i ugnen...:) sen ville jag inte mera, så det fick duga!

Nu ska jag snart börja med maten, mannen kommer hem om en stund så då ska vi äta :)

Kommer inte sätta upp nån bakbild nu, alla andra gravida blir så sugna när jag visar äppelpajerna och vaniljvisp :P


Kommentarer
Postat av: Becca-I väntans tider

Åh, jag önskar vi bodde grannar. Äppelpaj och vaniljvisp är det bästa jag vet :D Flitig du är som både varit ute på promenad och bakat en hel del! Hoppas ni får en mysig onsdagkväll. Kram

2010-09-29 @ 17:58:59
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: Linda

Hehe man är pigg under promenaden men så fort man kommer in så blir jag jätte trött haha om inte tröttare :P



Jadu jag orkar inte hahaha men får gå :)

2010-09-29 @ 19:14:37
URL: http://iampregnant.blogg.se/
Postat av: Malin

Ojoj ja vill ha äppelpaj... NU.. blev snål FAST ja int e gravid :P

2010-09-29 @ 19:14:55
Postat av: Anna-Gravid

Du har fått en award av mig! :-)

2010-09-30 @ 09:53:04
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: M

int ere ju bara gravida som läser bloggen din

2010-09-30 @ 12:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0