Sömn

Inatt fick jag äntligen sova lite bättre, det var hur skönt som helst :)
Behövde det verkligen efter två nätter med totalt kanske 5 timmar sömn!

Värken är tack och lov bättre idag, så idag ska jag njuta av att det känns
lite bättre iaf...:)
Har på känn att det kommer igen med fart sen, men som sagt man
måste passa på att njuta när det är bättre!

Märker att humöret är mycket bättre idag också, igår var det
inget vidare, tänk vad sömn kan göra!

Klockan ett ska jag till rådgivningen, så få se då vad
hon säger och hur bebisen mår :)

Vi får höras efteråt!

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 24

Jag skulle också behöva sätta mig och skriva en lista på allt som ska köpas. Just nu har jag ingen koll och bara köper det jag tycker är fint. Är du sjukskriven pga benen? Om inte så borde du se till att bli det. Hoppas dagen idag blir bättre, kram

2010-09-16 @ 10:27:04
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 24

Ja, men eller hur! Det är precis som om lillisen förstår att det är nått på G och vägrar röra sig :P Förstår att det inte går att jobba med foglossning, det kommer läkaren också förstå. Lycka till idag nu då, med allting :)

2010-09-16 @ 10:59:02
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

Härligt att idag är en bättre dag för dig! :-)



Hoppas besöket på rådgivningen går bra!



kramen

2010-09-16 @ 13:40:47
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0