Slut

Jag är helt slut, jag är så trött så jag håller på att få spader...
Jag orkar ingenting, är helt färdig!

Hur kan man vara så trött när man är gravid, hur kom de på något sådant, men ändå älskar jag att vara gravid, det är så härligt och det är något jag inte för allt i världen vill vara utan!

Lillen bökar runt i magen och man märker att det börjar vara lite mindre plats i magen, för när hon rör sig så är det hårda tag som gäller och hela magen blir konstigt formad när hon är i farten, vår älskade lilla skrutt <3

Tänk på fredag går jag in i vecka 32, det är helt sjukt, vecka 32, jag fattar nada vart tiden har tagit vägen, snart ligger man där på BB med henne <3

Om jag på nå vis skulle få lite bättre ork idag, hittills har jag bara legat på soffan och läst, det är allt jag har åstadkommit, mannen är nöjd när jag inte har gjort något, han tycker att jag borde vila mera än jag gör, så han är iaf glad nu när jag bara ha legat på soffan och inte gjort något :)

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 26

Ska iväg och köpa ingredienser nu snart och längtar verkligen tills jag får sätta den där dumlekakan i munnen hehe! :D

2010-09-29 @ 13:06:00
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0