Slut funderat - skötväska beställd

Efter veckor av surfande och läsande om vilken skötväska som är bäst osv höll jag på att bli tokig...
Från början när jag blev gravid var det bara emmaljunga skötväska som existerade, det var det som jag skulle ha då, men då hade jag ju inte heller läst något eller tittat åt något annat håll...
När jag sen såg vilka väskor emmaljunga nu har i sin kollektion så föll jag inte för en enda och då höll jag på att få fnatt... vad ska jag nu göra?
Men dålig den som inte kan ändra åsikter om saker och ting...

Men som tur finns internet och jag började söka efter alternativ...
På de flesta sidorna blev emmaljunga skötväskor risade och jag bara vad???
Sen hittade jag en sida om skip hop och jag blev lite fast :)
Och nästan alla, (ett fåtal har haft negativa erfarenheter av dem) har tyckt att det är det bästa köp de gjort gällande skötväska...

Det enda som var lite blä med denna skötväska är att den inte är billig...

Men, jag måste bestämma mig, så jag tog en sista varv från internet sida till internet sida efter förra inlägget och nu har jag bestämt mig och beställt en skötväska...

Det blev en svart skip hop dash deluxe
Det är nu upp till bevis om den är så bra som alla påstår, är jag inte nöjd med första intrycket kan jag ju skicka tillbaka den, så vi ska vänta och se nu då tills den kommer hem till mig...



Kommentarer
Postat av: Elinor

Tjusig skötväska!



Jovisst är det overkligt? Kan inte fatta... 44 dagar kvar... det är inget alls! Längtar väldigt mycket. Nu börjar det trycka neråt när man går å står... Å ja, rörelsemönstret har blivit rejält begränsat. Så det ska bli skönt att få bli egen i min kropp snart!



Ja, det var helt underbart att ta en spa-förmiddag! Det kan jag verkligen rekommendera, så otroligt härligt. Speciellt nu när man är gravid å känner alla lukter så tydligt etc, helt underbart!



Hoppas att du får hem skötväskan snart!



/Elinor

2010-09-19 @ 20:17:04
URL: http://redishfox.blogg.se/
Postat av: Becca-I väntans tider

Åh, jag har inte ens orkat leta efter en skötväska ännu. Och det borde kanske bli dags för det :p

Har du några bra sidor på internet att rekommendera? Den du hittade var jätte fin, hoppas du blir nöjd med den :)

2010-09-19 @ 20:22:19
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: teddy

Riktig nice skötväska - stilig och färgen var snygg.

Ett stort plus för facken. Vad är det för hemsida?

Jag spanar in på ebay och tradera och där finns verkligen jätte söta. Får se vilken det blir.



Här har vi också tagit det lungt.

Mannen börjar jobba imo och jag blir ensam med vovven - får se till att sysselsätta mig helt enkelt.

Vad händer hos er imo?

kramis

2010-09-19 @ 21:16:52
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

mmm Glassen var fantastiskt god!



Vilken fin skötväska!



Lycka till med projek-babyfilt! :-)



kramen

2010-09-19 @ 21:56:16
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Maria

Valde du denna för att där var lock? Jag har också spanat lite på SkipHop men kan inte bestämma mig för en dash eller duo. Duo är ju större o jag gillar den äpplegröna massor men någon säger att det regnar in i väskan (stängs ju med magnetlås) medan några säger att det inte alls regnar in... Suck, ännu en djungel!

2010-09-21 @ 19:10:09
URL: http://mariasbebisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0