Rådgivningsbesök nr 8 (30+6)

Nu har jag då varit på rådgivningsbesök, bra gick det och allt verkade bra :)

Lite spår av protein i urinen fanns det denna gång, men det var inget farligt sa de i detta skede, allt annat var ju bra!

Att jag är så trött är ju nog mestadels att jag inte kan vara ute så mycket, jag är ju typ ute 15 minuter när jag är på en sakta promenad och att bara sitta nu, så fryser man ju ihjäl, så hon tyckte jag skulle fortsätta med mina 15 minuters promenader så länge det är ok med foglossningen.

Lillen hade hicka när vi lyssnade på hjärljuden, det var så härligt att höra :) har ju nog vetat av att hon hickar, men det var roligare att få ljud på det också :)

Det var en barnmorskestuderande som tog hand om mig idag och hon var jätte trevlig, men sjutton vad de trycker och har sig på magen, fick riktigt ont efteråt, men bebisen är fortfarande neråt med huvudet :)

Lite fakta då också:

Viktökning sedan start: +11,2 kg
Blodtrycket: 130/72
Hb: 127
Sf-mått: 30
Hjärtljud: 140


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va hett studeranden? Tänkt om he e naan från min klass :)

2010-09-30 @ 14:03:27
Postat av: teddy

Så bra att det gick fint fint hos bm och studenten.

MVC praktiken är bland det roligaste som finns.

Vill så gärna jobba där!!!



Hoppas det går fint med dina promenader och att du inte har så ont i fogarna.

kramis

2010-09-30 @ 15:16:28
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tråkigt att du inte kan promenera längre än 15 min men du verkar ju hålla dig sysselsatt i allafall. För att kunna skicka dig en inbjudan till S´s blogg behöver du maila mig, adressen finns till höger i kanten.

2010-09-30 @ 19:10:30
URL: http://mittfnster.blogspot.com/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Vad skoj att höra hickljuden :) Skönt att allt såg bra ut. Tråkigt med endast korta promenader men det kan man ju ändå leva med, med tanke på vilken vinst man får i slutet!

2010-09-30 @ 22:37:15
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0