Minus, minus, minus

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!
Fy vad det är kallt, det var lite mer än minus 3 grader nu på morgonen, det är ju sviiiiinkallt!!!!!

Snart kommer nog snön och det vill man ju inte ännu, det är ju inte ens oktober ännu! fy fy fy!

Kunde inte sova längre när jag kom att tänka på att jag har en hel massa äpplen som skulle behöva göras något åt, igår kom nämligen en släkting hit med två stora kassar äpplen...
Så nu skulle jag behöva sätta igång och baka, baka, baka och fylla frysen med godheter till vintern :)
För då har jag kanske inte tid och lust att baka riktigt!

Men jag skulle behöva åka via butiken en sväng och handla lite ingredienser också! Gissar att jag kommer att baka två dagar i sträck nu, för jag orkar säkert inte baka som tidigare ändå!

Vad gör ni en kall dag som denna?



Får bädda ner sig som denna nalle!

Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Oj har ni det så kallt ni! BRR!



ja uppe med tuppen är man ofta nuförtiden! :-)

BM besöket gick bra, skriver om det sen tänkte jag!



KRAMEN

2010-09-27 @ 11:13:23
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Ida- Blivande mamma

Duktig du är =)

Det är SÅ gott med äpplen =D

2010-09-27 @ 12:43:22
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 26

Ja, den bilden är hur söt som helst ju! tror vi satsar på ett gå runt slutet på 27/början på 28, har hört att det ska vara bäst :)



Nej höstjacka vill inte jag heller behöva köpa, okej vinterjacka det kommer jag nog bli tvungen till men då vill jag köpa någon som jag kan ha även efter graviditeten vilket jag tror blir lite svårt :/ men men, vi får se vad vi hittar!

2010-09-27 @ 15:47:55
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0