Måndag

Efter brödbakandet så blev det en tupplur på soffan :)
Det var ju inte alls konstigt med tanke på mitt sug från morgonen på att baka...

Sen kom en vän hit på snabb visit och sen har jag varit ett par timmar vid jobbet och ordnat...
Kommer behöva åka dit igen ett par timmar när jag har en bättre dag igen.

Nu är jag hemma och har mat i ugnen och jag är döööö hungrig..
Sen ska vi och handla mat för veckan och sen kommer jag slänga mig på soffan :)

Det bästa var nog när jag har fått mejl att skötväskan är skickad, så jag hoppas jag hinner få den denhär veckan :)

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja, så skoj det hade varit! :-)



Idag har jag inte gjort mycket alls. varit hem till svärfar nu på em å ätit...Det var väl typ dagens stora och enda händelse! haha!



kramen

2010-09-20 @ 20:08:39
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: teddy

Härlig dag ändå och klart man måste vila efter ett brödbak.

Här har det fixats med gardiner och skiftat mellan säng och soffan. Imorgon kanske man kan ta sig ut om det inte regnar hela långa dagen som idag...



Nu Ullared :)

Trevlig kväll.

kramis

2010-09-20 @ 20:24:42
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh vad kul med skötväskan! Å vad gott med nybakat bröd! Det har jag tänkt att testa att göra när jag är hemma sen. Men jag är inte så bra på brödbak. Däremot bullbak, det är jag en hejare på! :)



Jo, det är helt underbart. Nu är allt klart liksom, så det känns riktigt riktigt härligt! Nu har jag bara 8 dagar kvar tills jag går på mammaledigt. Ska bli riktigt skönt. Nu börjar det bli jobbigt att gå upp på morgonen när det är lite mörkt. Skönt att man slipper den mörkaste perioden! :)



Hoppas att allt är bra med dig!



Ta hand om er!

/Elinor

2010-09-20 @ 21:15:05
URL: http://redishfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0