Lördag

Mannen jobbar och jag är har just satt igång en diskmaskin samt en tvättmaskin...:)
Men gud vad jag är trött, kunde bara sova en halv timme efter mannen hade åkt iväg till jobbet :(
Får minsann ta igen det under dagen sedan!

På programmet idag är det inte mycket som gäller, tänkte kanske börja med mitt syprojekt, kanske sticka eller så slutar det med att jag ligger i soffan och läser en bok :) Hur som helst är det en lugn dag och kväll som det blir, bara vara och inte göra ett skvatt, äta något smaskigt :)

Igår kväll eldade vi i spisen för första gången denna höst, det var hur mysigt som helst och varmt och skönt blev det också!

Nu ska jag läsa bloggar och sen se vilket projekt jag tar mig ann!

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Malin

God morgon!

Skönt att bara ha en slappardag. Det försöker jag ha varje helg eftersom det är så mycket måsten under veckorna.

Jag har tänkt själv att jobba heltid hela oktober ut (8 veckor kvar då) om jag orkar. Då går jag hemma i 3 veckor.

Själv då?

2010-09-04 @ 10:08:55
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: Elinor

Hej :)



Ja, det är lite att göra om man säger så. Haha, men så är det alltid varje höst, men i år tär det på en. I vanliga fall älskar jag när det är fullt ös, det är då jag är i mitt esse. Men inte just nu.



Jag jobbar som säljare och inom kundtjänst. Dvs gör försäljningar och hjälper kunder som har stött på problem. Väldigt roligt, jag älskar det (i vanliga fall). Men nu ska jag bara jobba i 3 veckor till, så det är lugnt.



Hur är allt med dig då? Jag hade också tänkt mig att sy lite idag. Maken och min bror är ute å traskar i skogen med hunden, skönt för henne eftersom att jag inte orkar gå så mycket längre. Så nu åker maskinen fram. Blir lite sängkläder idag och ytterligare en mobil till en vagn. Vad har du för syprojekt på g?

2010-09-04 @ 11:09:56
URL: http://redishfox.blogg.se/
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Ja de var ju just det.. skötväskan med stort S, kanske blir de en willvin =) Den verkar onekligen praktisk eller finns de den här andra ski hop också - den har många rekommenderat men jag har inte hunnit kolla in den än =)

2010-09-04 @ 12:03:07
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: Anonym

Älskar att ljudet när man eldar i öppnaspisen :) Så mysigt!

Tyvärr har vi ingen egen, men när vi hälsar på mina föräldrar så är det bara att passa på och elda :)



Idag ska jag dona lite hemma, sen iväg och käka kräftor hos sambons brorsa.

Är egentligen supertrött efter en natt med kramp i vaden haha.

2010-09-04 @ 12:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0