Loooong day

Igår var det en jätte jätte jätte lång dag för en gravid, men både mitt humör och mina nerver höll på att ta stryk mot slutet, men det gick bra ändå, andades några gånger och tänkte snart, snart är vi hemma...

Vi åkte klockan 13 och kom hem klockan 01... säger väl en del det! Jag hade ju tänkt att jag kan åka hem och vila emellan, men det blev liksom aldrig av, så istället gick jag lite konstigt och hade sjuk rygg då på kvällen...

Men när vi väl kom hem, snabbt av med finkläderna och ner under täcket och vi somnade inom fem minuter och jag är så himla trött ännu, men det får jag väl stå ut med när jag var så envis igår!

Nu väntar en lugn dag, verkligen lugn dag, inga måste och bara vara och vara lata...

Vad gör ni en söndag då?

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 25

Ja, amningslinnen är jättebra att ha! Och så funkar de ju även nu innan, vilket är ett plus :)



Ja idag är det söndag, då är du värd att vara få ligga på soffan och ha det lugnt och skönt. Glöm inte det nu :)

2010-09-19 @ 10:53:34
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

Hej!



Ja å idag är det ju inte ens en hel månad kvar..Hihih!!



Allt står klart (lite hygien grejer som behöver handlas bara så som tvål) så det är bara för liten att titta ut nu! :-)



Dagen blir lugn..Antar att man lär iväg till röstlokalen.. :-O



kramen

2010-09-19 @ 11:19:11
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Linda

Skönt att slippa bristningar...men kanske kommer något på slutet? men dom lär ju försvinna....



Hur är din helg?

Min är skit, både väder mässigt, humörmässigt och hormonmässigt :P

2010-09-19 @ 11:51:08
URL: http://iampregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0