Laddat upp...

Fick nog här senare på dagen och tänkte att nu måste jag ha något nytt att göra ifall jag inte kan röra mig snart..:P
Så jag stack iväg till posten för att hämta ut lite bebiskläder som hade anlänt... senare vidare till Halpa-Halli (som ica i sverige och sådant) där sökte jag efter garn och virknål :)
Så nu ska jag utmana mig själv och virka en filt åt bebisen, mormorsrutor heter rutorna, så vi ska se om jag får nog efter en dag eller om jag får den klar...:)
Sen åkte jag vidare till biblioteket och laddade upp med lite böcker åt mig, så nu har jag att göra ett tag iaf...

Imorgon har jag tid till rådgivningen så vi ska se då vad hon säger åt mig...
Mannen min förbjuder mig att jobba mera, han vill att vi ska koncenterar oss på att få mig att kunna ha mindre ont om dagarna och sova på nätterna.. fortsätter det såhär skulle jag inte bli förvånad om jag inte kan gå sen i slutet och det vill jag verkligen undvika....
Och jag vet att om jag skulle pröva att jobba, skulle jag högst klara 2-3 dagar och då är det igen på samma sätt...

Men imorgon borde jag bli mycket klokare :)



Kommer göra bebisens filt i rosa och vit... förvånad? nej jag tror inte det :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Nä baby shower e nog typiskt amerikanskt. Var min sambo som frågade om jag skulle ha det....jag visste knappt vad det var :P

2010-09-15 @ 20:54:35
URL: http://iampregnant.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååå vilken fin design du har gjort så vacker du är =)

2010-09-15 @ 21:32:28
Postat av: Ida- Blivande mamma

Åååå vilken fin design du har gjort.

Så vacker du är.

2010-09-15 @ 21:33:11
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: teddy

Vilken härlig filt. Vill också ha en sådan :) Bra att pyssla med nu när du MÅSTE TA DET LUNGT.

Lyssna på maken din :)

Hoppas kvällen är fin hos er.

kramisar

2010-09-15 @ 22:07:11
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0