Kvällsfunderingar

Idag har vi ju som sagt varit på ultra och då blev jag också sjukskriven till att börja med
2 veckor framåt för mina besvärliga foglossningar...:S

Vi skulle sen sen läget om två veckor om det blivit bättre eller ej och ta ställning till om det blir försöka
jobba lite och se vad som händer eller om det blir fortsatt sjukskrivning.

Orkar inte fundera desto mera om saken, vi ser igen om 1,5 vecka hur läget är då och tar ställning till allt då igen!

Vi har även hunnit beställa bilstolen idag också :) skönt att få det gjort för det
är ju en sak vi ska ha genast :)

Blev följande bilstol



En Akta graco



Imorgon ska jag åka iväg på vattenjumpan, ska försöka med det mot mina foglossningar, om inte annat är det skönt att plaska runt där :)
Sen måste jag en sväng via jobbet och på kvällen är det dags för familjeföreberedelsekursen del 2 :)

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Sanne.

En sådan har jag också, en lite äldre antagligen men tycker den är superbra. Har du bas till också? Min dotter börjar bli tjock så tror jag får köpa en ny för den lär inte hon kunna ha vid 13 kilo. kram

2010-09-07 @ 14:26:58
URL: http://dotterochjag.blogspot.com
Postat av: Becca-I väntans tider

Vi har köpt en likadan bilstol :) Hoppas dina fogar mår lite bättre av vila. Sköt om dej!

2010-09-07 @ 16:40:04
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0