hmm

Jag undrar om jag är för optimistisk?!?

Igår laddade jag ner en testversion på 30 dagar från photoshop, tanken är att jag ska försöka få till en bloggdesign själv, för jag är så envis så jag skulle vilja klara det själv... få se hur det går, ni ser ju om det dyker upp en ny design inom några veckor :P

Får jag inte till en måste jag nog be om hjälp av någon annan, men envisa jag vill ju pröva själv först :) haha!
Den som lever får se!

Annars händer det inte så värst mycket, är sjukskriven åtminstone denna vecka ännu, sen får vi se. Mannen jobbar kväll denna vecka så det är lite halvtråkigt, men man får ju sova lite längre på morgonen iaf :)

Nej nu blir det nog en kaffekopp :)

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har en skötväska från rättstart men den fanns bara i begränsad upplaga men där emot kan jag starkt rekommendera den jag köpte till min sambo (den vi skall ha hänga på vagnen) Den heter Point Zero och är köpt på stadium för 99:- Den finns i olika färger och vi har den svarta. Den är perfekt storlek och massa bra fack. Kram

2010-09-13 @ 09:43:12
Postat av: Malin

Hej Åsa!

Jag fick tipset att börja smörja bröst vårtorna ca 1 månad innan bf, just för att härda de lite eftersom barnet suger så hårt.



Kram

2010-09-13 @ 10:07:07
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: teddy

Goddag i stugan.

Alla våra ultraljud visade också att det var en tös i magen - både de bulgariska och svenska doktorerna säger det så det blir spännande att se om det är så!



Vill också kunna göra egna designs men jag är inte alls bra på detta. Saanis bloggerskan hjälper mig med detta mot en billig peng.



Trevlig måndag.

kram

2010-09-13 @ 12:18:03
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: carro

Skulle oxå vilja lära mig photoshop, har försökt några gånger men har inte riktigt tålamodet :)

2010-09-13 @ 12:58:25
URL: http://lifeisjust.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja du..Så pass stort så att man får plats med 2-3 barn och ändå kan ha gästrum och lite så! :-)



Förstår om det känns konstigt att gå hemma. Det tar ett tag att vänja sig då man är van att jobba!



Lycka till med bloggdesignandet!



Kramen

2010-09-13 @ 14:09:53
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Elinor

Åh det är så underbart roligt att pilla i Photoshop! Så fort man kommer in i det så går det lätt. Ett tips är att kolla in moderskeppet.se där har de lite tips å sånt om hur man gör saker på bästa sätt (kan vara lite rörigt om man aldrig jobbat i PS tidigare)



Javisst är det irriterande med sånna kollegor! Man blir ju galen. Men det är likabra att låta dom hållas. Tyvärr. Men ibland har jag svårt å vara tyst å får bita mig i tungan flera gånger!



Jag skulle ringt tandläkarn idag, men jag är ju så jävla rädd för dom å vips har dagen gått liksom. Imorgon ska jag ringa... men då kommer jag säkert på någon annan ursäkt... haha... jag är förfärlig med det där!



Hoppas att du får en riktigt lugn å härlig vecka (och att du kan röra dig någorlunda okej!)



kram kram

2010-09-13 @ 14:45:12
URL: http://redishfox.blogg.se/
Postat av: Linda

Jaaa snart 2 siffrigt :) Känns lite pirrigt :)

Ja jag känner flera som e gravida och har inga cravings alls....trodde det var vanligt att ha :P



Usch idag är jag super trött. ska nog lägga mig o se på film :)



Tycker det e grymt att du ger dig på att göra egen design :)

2010-09-13 @ 18:41:24
URL: http://iampregnant.blogg.se/
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Man lär sig det där med photoshop, nara man tränar på :)

Fin blogg du har!

2010-09-18 @ 21:33:05
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0