Halvvägs :)

Dagen har gått i rasertempo, vet av det i korsryggen också, men så är det.
Har hunnit med vattenjumpan och det var så himla skönt, skulle ha kunnat ligga där och flyta i all evighet idag :)
Rekommenderar er andra att också pröva på vattenjumpa för gravida om ni har möjlighet :)

Sen har jag varit till jobbet en sväng och kom just hem och har precis ätit... nu väntar jag bara på att kaffet ska bli klart så jag får i mig lite sådant också :)
Ska passa på att dricka nu, för vem vet om man får halsbränna sen mot slutet, men ännu har jag kommit undan :)

Ska också försöka vila en sväng på soffan före kvällens träff och Idol tittandet också :)

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: teddy

Hej hej tjejen och tack så mycket. Visst är vagnene great.

Vill önska dig en fin dag. Idag åker jag hem tack och lov.

kram

2010-09-08 @ 06:35:00
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0