Fredag, fredag, fredag :)

Vad skönt att det är fredag idag, det betyder att mannen är ledig två dagar efter dagens arbetspass, så det kan inte bli mycket bättre :)

Och idag går också jag och bebisen in i vecka 31, spännande :) info kommer snart :)
Hon är så efterlängtad och så himla älskad redan så hon kan aldrig ana, mamma och pappa längtar så efter att få träffa dig...<3

Ska ta itu med babyfilten snart tänkte jag så jag får det avslutat, men först lite bloggar och sen kaffe :)

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 25

Yeeey igår slapp jag skoskav, äntligen! :)



Anledningen till att vi flyttade hit är för att det finns så himla mycket mer möjligheter här, framför allt karriärmässigt. Men jag kände inte Micke innan jag flyttade hit, han är från Sundsvall och jag från Karlstad så vi lärde känna varandra genom en gammal kollega till mig. Och tur är väl det ;D

2010-09-24 @ 10:37:16
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja gör det! det är så kul när den dimper ner i lådan! :-) Hoppas det inte är för dyrt bara..



Önskar dig en trevlig helg!



kramen

2010-09-24 @ 12:00:33
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0